Tämä onkin siis marraskuun viimeinen blogipäivitys ja näyttää siltä, että näitä tuli marraskuussa yhtä monta kuin lokakuussakin. Kaksi kuukautta on takana, mutta nyt asiaan.
Tuolla joskus aikaisemmin taisinkin jo kertoa jotain tästä levusysteemistä, mutta nytpä kerron vielä uudestaan vähän tarkemmin. Siis jokaisella taidolla on leveleitä nollasta viiten eli 5 on maksimilevu. Kuitenkaan jokainen taito ei voi tätä saavuttaa vaan vain yksi, koska se on sen verran parempi leveli muihin verrattuna. Kun yksi taito saavuttaa levelin 4, muiden maksimilevut asettuvat kolmeen. Siispä yksi voi saavuttaa viiden ja muut vain kolmen.
Vitoslevu on siis paljon parempi, mutta kuinka?
Vahinko
Tässä panosten tekemät vahingot menevät levujen mukaan nollasta viiteen: 1, 2, 3, 4, 6, 12 (ainakin vielä tällä hetkellä). Joka levulla saa siis aina yhden vahinkoa lisää, nelosessa jopa kaksi ja viimeiseen leveliin se tuplaantuu.
Tarkkuus
Tarkkuussysteemistä on ollut aika paljon puhetta jo aikaisemminkin, mutta viimeisellä levelillä jokainen panos on täysin tarkka, jolloin ne tekevät myös tuplavahingon.
Nopeus
Samantapainen kuin vahinko. Viimeinen leveli on todella nopea ampumaan.
Hakeutuvuus
Joka levelillä panosten hakeutuvuus kasvaa vähäsen, mutta viimeisellä levelillä jokainen panos osuu varmasti johonkin kohteeseen.
Näin siis nämä. On varmaan sanomattakin selvää, että jos kaikki taidot voisivat saavuttaa viimeisen levelin, olisi peli aika voitettu. Tämä systeemi tekee pelistä myös vähän mielenkiintoisemman, kun voi valita minkä taidon haluaa viimeiselle levelille. Sitten on olemassa vielä se peruslevu, mutta siinä ei ole mitään erityistä. Aina kun saa sellaisen, saa vain 1000 ilmaista expaa johonkin muuhun levuun.
maanantai 30. marraskuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti